Orsa Grönklitt

Jozzi (min svägerska) fyllde 30 år och ställde till med stort kalas i Orsa Grönklitt.
Hon hade hyrt ett stort hus som låg mitt i backen.
Det var 26 bäddar  med två allrum och en relaxavdelning.
Lyxigare fjällstuga får man leta efter.
Jag hade jätteskoj hela dagen och hela natten.
Wow! vilket party!!
Kom i säng kl sex i morse.

Huset


Mycket snö!


Utsikt över backen från vårt sovrum


Födelsedagsbarnet before...


...and after!


Bröder


Bröder


Värdparet


Lilla jag var jättepigg i morse.....NOOOOOT!


Tack för en rolig fest!



Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen en sån kåk...o9ch en sån fest! Härligt! :O)

2011-02-20 @ 19:53:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0