Buzzadortävling


Vill du vara med och tävla?

Vill du vinna en presentask från Cliniderm?


Presentboxen innehåller:
1. Active protection day cream, 5 ml
2. Barrier repair, 5 ml.
3. Optimal strength night cream, 5 ml.
4. Ideal balance skin tonic, 5 ml.
5. Ultra soft cleansing milk, 5 ml.
6. Age delay serum, 2ml.



Gå då in på Cliniderms hemsida och sök svaren på mina tre frågor.
Det är viktigt att du INTE lägger in svaren under kommentarerna här på bloggen , utan mailar dem till mig.
Jag vill ha de tre rätta svaren samt en kort motivering till varför just du skall vinna en presentlåda.

Lycka till!
Svaren och de fyra vinnarna kommer jag att presentera här på bloggen när kampanjen är slut.
(Om ca 2 veckor)

Frågorna:
1. Vad heter hon som är utvecklingsansvarig på Cliniderm och som utförde studien på produkterna?

2. Nämn Cliniderms fem olika rengöringsprodukter.

3. För vilket klimat är Cliniderm anpassat till?






Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag tävlat :).

2011-01-09 @ 20:20:11
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Linda

Nu har jag tävlat

2011-01-09 @ 20:20:51
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0