Freda´ igen då :)

Här hemma ser det ut som "jag vet inte vad" sedan sonen rivit ut allt från sitt rum och sedan monterat ner loftsängen.
I dag skall det införskaffas en ny säng till honom.
Jag ringde på en annons på blocket på en resårmadrass och den skall Jonny hämta i Storvreta i dag.
Han vill även ha en saccosäck och ett sängbord så jag får försöka ordna det.
Vart vi skall göra av alla hans grejer som står överallt, har jag ingen aaaaning om.
Men som sagt: det blir nog bra bara det blir klart.

Trevlig fredag på dig!

P.S Mina svärföräldrar var med i tidningen i går ;)
FATTIGPENSIONÄR....Jo, jag tackar ja!


Kommentarer
Postat av: maria

"Han vill även ha en saccosäck och ett sängbord så jag får försöka ordna det" FINN FEM FEL

No defens Maggan- låt honom försöka ordna själv!!! Visst är han ganska stor nu och kan nog mer än han tror....KRAAAM ;)

2011-01-28 @ 08:37:39
Postat av: Anita

Jag håller med "fattig pensionär" - elen är fördjävla dyr! Hemma släcker vi lampor i alla rum vi inte är i - så tråkigt och mörkt det blir...Pelle är "vaktmästare" hemma å gormar å skriker om vi inte sköter oss. Blir det över - 10 då fryser jag hemma i huset. Men dock...detta är ett I-landsproblem...i stugan klär vi ju på oss mycket kläder och myser vid brasan. Man är nog lite bortskämd!!

2011-01-28 @ 10:52:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar:

Maria: Han är "bara" 16 år så pengarna till möbelemanget får nog jag stå för, så det var det jag menade med ordna. Om han får bestämma så åker vi och köper en Fat Boy för 4000. Om jag är med och "ordnar" så blir det en på Blocket för halva det priset eller en Saccosäck för 200. Det blir alltså billigare för mamma om mamma fixar ;)

2011-01-28 @ 19:26:47
Postat av: maria

oj, jag trodde minstingen var äldre...... Då förstår jag att mamsen får va med o rådda lite här o där :)Blocket har jag inte testat men däremot blev jag nästan beroende av Tradera i höstas, köpte en massa billiga o bra grejor! Lycka till med möblerandet :)

2011-01-30 @ 22:05:52
Postat av: Maggan

Maria: Jag kom på igår att vi hade en Ektorpfåtölj stående i Källaren till ingen nytta. Den släpade vi upp och nu är sonen (och mamma) så nöjda så :)

"Man skall inte springa över ån efter vatten"

2011-01-31 @ 05:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0