Händisch??

I dag skall jag försöka uppbringa någon slags energi till att röja lite här hemma.
Jag behöver få undan lite tvätt och skit så att man kan vara här utan att må dåligt.
När jag jobbar på veckorna så orkar jag inte städa när jag kommer hem, inte om jag skall träna också efter jobbet.
Kl 14.00 skall jag se reprisen på matlagningsprogrammet "Sveriges mästerkock" och sedan åker vi på bio med hela ungskocken.
Jag, Jonny, Knut, Calle Ludwig och Maja skall se Narnia i 3D kl 15.40.
Middagen har jag inte ens tänkt på ännu, det får bli en överaskning när vi kommer hem sedan.
Den här söndagen kommer att gå i ett endaste fläng så jag tar en kopp kaffe till och njuter av att det ännu är söndagsmorgon och jag har hela långa dagen framför mig.
Vad händer hemma hos dig i dag då?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska storstäda stugan innan vi åker hem till stan. Sen kommer nog Nils hem på middag....tror att det blir lax idag.

2011-01-16 @ 10:38:51
Postat av: Anette

Städade igår orkar ju inte i veckorna jö..funderar på en sväng ner på stan för att ekipera Simon lite:-) Ha det bra på bion!

2011-01-16 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0