Kolhydrater

Jag försöker dra ner på kolhydraterna men det är inte så himla lätt när man "måste" äta jobbets mat varje dag. Jag får börja ta med mig kokta grönsaker och bönor så att jag kan dra ner på kolhydraterna även där.
Sedan har vi problemet med alla dessa mackor.
Mackor på jobbet till lunchen, på mellanmålet och sedan en eller två på kvällen.
Inte varje dag men för ofta för att det skall vara nyttigt.
En gång är ingen gång, två gånger är en vana.
Det är mycket man skall tänka på om man vill bli smal och vacker.
Kolhydrater är tydligen en av alla tusen saker som inte gör mig vacker.
Nu skall jag sova så att jag får min skönhetssömn.
Vi får se i morgon om det gjort susen :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är inne på min tredje vecka helt utan bröd, pasta, ris och potatis - svårast med mackorna!

2011-01-27 @ 10:08:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0