Latast!!

I dag vaknade jag kl 08.00.
Klev upp och kollade på förra fredagens "Let´s Dance".
Kl 10.00 gick jag och lade mig igen och sov till kl 12.30!!
Nu är jag S U P E R S E G.....
Jag tror jag måste åka och handla eller så beställer vi hem mat idag.
Jag känner inte för att röra mig ur fläcken.
Jag vill bara sitta här i morgonrocken hela dagen och vara onyttigt.
Titta på film och bara lata mig.
Så känner jag mig idag.
Å det bästa är:
Det finns ingenting eller ingen som stoppar mig!!
Jag får vara lastast.
Vilken skön känsla!
Lat lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är oxå lat idag - har inte kommit ur pyjamasen ännu! ;O)

2011-01-22 @ 13:25:55
Postat av: Anita var det......

2011-01-22 @ 13:26:59
Postat av: Nina

Alltid lat! :o)

2011-01-22 @ 15:35:48
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0