Memoarer

Har du någonsin funderat på att skriva ner dina memoarer?
Det har jag :)
Är det bara kändisar som är intressanta att läsa om?
Jag skulle vilja skriva om mitt liv, dels för min egen skull, i rent terapisyfte.
Men sedan tror jag på fullaste allvar att fler skulle finna det intressant att läsa om mitt liv.
Jag skriver här på bloggen om allt puttinuttigt som jag och min familj håller på med, men bakom det rosa fasaden så döljer det sig en hel del spöken.
Mina memoarer skulle faktiskt avslöja mycket skit bakom den glada ytan.
Men det är jag nog inte ensam om, alla bär vi på våra ryggsäckar.
Jag är "bara" 44 år men mitt liv innehåller ganska mycket.
Jag har varit med om mycket i mitt liv.
Jag har inte rest så det blir ingen reseskildring utan snarare en självhjälpsbok, tror jag.
Vad skall boken heta då?
"Mammas lilla flicka", kanske?
eller varför inte "Luftslottet som sprängdes"....eller är den titeln upptagen?
Jag får fila lite på det där så kommer mina memoarer ut så småningom ;)
Skulle du köpa boken?



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag skulle såklart köpa boken! :O) Den kan i alla fall INTE heta " Livet på en räkmacka"! ;O)

2011-01-17 @ 22:35:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Klart jag skulle köpa boken...:)

2011-01-17 @ 22:40:02
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Jaaaa, jag skulle köpa den!

2011-01-20 @ 22:54:31
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0