Ny vecka...

Den här veckan har jag ingenting inplanerat vad jag vet just nu.
Jag skall väl träna och jobba.
Försöka hålla mig frisk är också en mission.
Det har gått tre veckor nu så det är väl dags att bli sjuk snart om jag skall följa trenden, vilket jag hoppas att jag inte gör.
På fredag är det ljusparty och på lördag åker hela familjen till Tranås.
Just nu sitter jag med min kaffekopp och försöker vakna, det var trögt i dag, trögare n vanligt.
Jag förstår inte, jag blir mer och mer morgontrött ju äldre jag blir, skall det inte vara tvärtom?
Hoppas att du får en bra måndag!
Vi ses vid horisonten!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har massor att göra denna veckan...förutom att jobba. Idag ska jag till frissan - på onsdag ska Saxon kastreras - på torsdag ska jag på en föreläsning och på fredag ska Lena och jag ut å äta.

2011-01-24 @ 09:09:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0