Pigg å allert...

...i alla fall nästan :)
Som vanligt så kan jag inte sova när jag varit ledig.
Jag har legat som på nålar hela natten och det har ite hjälpt att Jonny har dragit timmerstockar heller.
Jag somnade till någon gång mitt i natten men sedan vaknade jag kl 04.00 igen och sedan dess har jag varit vaken.
Jonny skall inte jobba i dag för han är dunderförkyld men feber och hela kittet.
Det låter som en riktig influensa, tycker jag.
Jag hoppas verkligen att han inte smittar mig för det har jag ingen lust med.
Jag vill inte starta det nya året med att få svininfluensan.
Nu måste jag skölja mitt hår för jag ser för hejjig ut, somnade med blött hår i går :)
Sedan får jag ta en huvudvärkstablett och ge mig iväg ut i natten.
Hoppas att du får en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag var inte heller så pigg när jag klev upp 05:30 och så har vi inventering idag! :O/

2011-01-03 @ 13:17:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0