Rekord

På nyårsaftonen så gästades min blogg av 228 st unika besökare.
Det var alltså över 200 olika personer som var in och läste min blogg det dygnet.
Mitt tidigare rekord var 168 dygnet innan.
Annars så brukar jag ha ca 80-90 besökare/dag så 228 var ju jättemånga.
Som vanligt så blir jag så otroligt nyfiken på vilka ni är ni som läser min blogg.
Är det gamla kompisar? släktingar?
Som vanligt så skulle jag bli jätteglad om ni skrev en liten kommenar när ni kikar in på min blogg.
Men det är kanske som jag skriver: "Min dagbok som du får tjyvläsa" och då vill man ju inte avslöja att man varit inne och tjyvkikat kanske.
Ja, skitsamma. Det är roligt att så många vill titta in och följa mitt liv.
Jag hoppas att år 2011 skall bli ett roligt år och att ni vill fortsätta att följa det med mig så att jag kan slå nya läsarrekord ;)



Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis!:O)

2011-01-02 @ 20:55:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Granette

Jag läser varje dag :-)

2011-01-03 @ 18:06:09
Postat av: Maggan

Tack snälla granne ;)

2011-01-03 @ 18:41:08
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0