Sova

Jag läser och hör om alla som har så svårt att sova.
Jag sover mellan 6-8 timmar varje natt.
Det MÅSTE jag göra för att orka med mitt arbete.
Jag vet att det är lite "larvigt" att lägga sig kl 22.00 men jag är dödstrött då.
Kliver man upp mellan 05.30 och 06.30 varje morgon så är jag trött så tidigt på kvällen.
Nu när jag har kommit på att jag sover gott med öronskydd så vaknar jag inte heller för onödiga ljud.
Men jag får ASOLUT INTE sova en endaste sekund när jag kommer hem från jobbet eller senare på kvällen för då kan jag inte somna när jag ska.
Nickar jag till i soffan så är det kört, då är jag vaken halva natten sen.
Märker jag att jag är så trött så måste jag kliva upp och göra något.
I natt var det tydligen fullmåne så då trodde jag att jag skulle ha svårt att sova men det gick bra, jag har sovit som en stock hela natten.
Det är viktigt att man får sin skönhetssömn hörrni!

Inte så vacker, men det bjussar jag på :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Sova är bra!

2011-01-18 @ 11:56:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0