Träningen

Det har ju blivit lite si och så med träningen sedan i slutet av november men nu är jag igång igen.
I går var jag till Curves och tränade för första gången på över en månad.
Det känns i kroppen i dag.
Ingen träningsvärk direkt men man är lite mörbultad.
Ändå så tog jag det väldigt lugnt igår, det kändes som om jag inte ville ta ut mig så hemsk eftersom det var så längesedan jag var där senast.
Men det var roligare och lättare än jag hade trott att gå dit och träna.
Jag trodde att latmasken hade tagit övertaget om mig men så var det inte.
Nu väntar jag nog till på lördag med att gå nästa gång för idag måste jag handla och i morgon stänger jag och då brukar jag vara för trött för att träna. Fredagar skall vara träningsfria om jag verkligen inte känner att jag måste gå dit förståss :)
Jag undrar när träningsjävulen skall ta tag i mig då?
När skall jag bli så inbiten att jag bara MÅSTE träna?
Haha.....ja, det skall bli intresant att se.
Nu måste jag sätta fart så att jag hinner äta gröt och sätta på mig ögon innan det är dags att ge sig av.
Jag önskar dig en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Simon

Det är bra Maggan, bara du kommer igång nu så blir du motiverad igen. Tror du att du kan skicka min tröja som jag glömde, betalar såklart frakten. Hare bäst. Pussssssss

2011-01-12 @ 07:27:48
Postat av: Anonym

Godmorgon påre! Jag säger bara endorfiner.....då får nog latmasken lägga benen på ryggen.;O)

2011-01-12 @ 07:28:49
Postat av: Anita var detta!

2011-01-12 @ 07:29:43
Postat av: Maggan

Simo: Ja, jag har tröjan här i hallen. Jag skall bara komma ihåg att köpa ett vadderat kuvert när jag är på ICA. Skall handla i dag och då skall jag verkligen försöka komma ihåg. PUSS!!

2011-01-12 @ 07:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0