Trögstartad

I dag var det svårt att kliva upp kl 06.00.
Svårare på än lördag än annars.
Har någon startkablar till mig?
Vi har sagt att vi skall sitta i bilen kl 08.00.
Hur långt är det till Tranås?

Just nu sitter jag med mitt kaffe och nojjar över att jag skall bli magsjuk.
Jag torkade kräks i går eftermiddag så faran är överhängande.
Det är en väldigt dålig dag att bli magsjuk på just i dag.
Det passar väl aldrig att bli sjuk men just i dag så passar det extra dåligt.
Får jag bara i mig kaffet så är det nog ingen fara sedan.
Jag badade i sprit i går och sedan tog jag mig en whiskey när jag kom hem så magbakterierna fick sig en ordentlig omgång.
Nu har jag drygt en timme på mig att bli klar.
Skynda, skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0