Ute är mörkt å kallt...

....å här sitter jag och fryser.
Jonny är sjuk så jag är inte avundsjuk direkt, bara på att han får ligga kvar i sängen :)
man kan ju inte vara avundsjuk på någon som är så förkyld som han inte.
I dag jobbar jag kl 08.00-16.30.
Jag hoppas att Jonny tagit upp jullådorna så att jag kan packa ner all jul när jag kommer hem.
Det är otroligt jobbigt att ta sig upp på mornarna, jag förstår inte varför.
Det kan ju bero på att det är precis kolsvart ute och nästan tjugo minusgrader igen :P
Jag har inte riktigt bytt tillbaka dygnet ännu, det är svårt att somna tidigt även om jag igårkväll var ganska trött.
Nä, fy vilket tråkigt blogginlägg, lika tråkigt som jag känner mig.
Ha en bra dag alla glada!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag frös oxå i morse när jag klev upp och ändå har vi inte lika kallt som er....det var bara -10 i morse. Men mörkt är det!!!

2011-01-04 @ 15:13:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0