Våren och ljuset

Nu är julen och ledigheten slut för den här gången.
Det har gått fort, det känns lite snopet.
Nästa helg skall man ta bort all jul och det känns både lite sorgligt och skönt.
Sorgligt för att dessa två veckor har gått så himla fort och skönt för att det blir så ljust och fint här hemma.
Det känns som att våren är på väg när man får bort alla julsakerna.
Jag tror att jag skall investera i nya gardiner till vardagsrummet så att det blir riktigt ljust och fint där inne.
I dag skall vi försöka att ge oss ut på en liten promenad, vi måsta handla lite och sedan blir det väl kanske en film frampå kvällskvisten. Jag måste lägga mig tidigt eftersom min klocka ringer 05.30 i morgon....Huuuga! :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska oxå ta bort julen och köpa tulpaner nu till veckan!

2011-01-02 @ 10:12:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Häärligt med tulpaner!

2011-01-02 @ 12:13:55
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0