VT-11

I dag börjar vårterminen "på riktigt".
I går var förskolan stängd för vi hade studiedag.
I dag kommer de nya barnen och alla gamla som har haft jullov.
Det skall bli skönt att komma i gång igen.
Jag hoppas att jag får vara frisk och kry hela terminen.
I dag efter jobbet så skall jag gå och träna för första gången på en månad, det skall bli skönt.
Jag har haft ont i knät hela julen bara för att jag inte pallrat mig i väg till träningen.
I dag bör jar våren!!
Känner du det?
Det gör jag.
Vi går mot ljusare tider och det mår jag bra av i hela kroppen.
Jag känner på mig att tjugohundraelva kommer att bli ett bra år :)
I dag startar året "på riktigt".
Men innan jag får åka till arbetet så skall bilen besiktigas, vi har tid kl 07.00....hå hå jaja :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Läste just på FB att bilen gick igenom besikningen utan anmärkning! Grattis! :O)

2011-01-11 @ 08:43:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0