10 kilo!!

Såg en annons på fejjan nyss:

Men då undrar jag. Var tar dessa kilon vägen?
Alltså, jag fattar ju att de inte försvinner på vågen.
(jag är dum, men inte såååå dum)
Men jag menar, var tar fläsket vägen?
Det fett jag har på magen måste ju ta vägen någonstans.
Trycks allt ner på låren? eller upp under bysten?, bak på ryggen? eller kanske ner mellan benen?.....Huuuuga, hemska tanke!
Jag har aldrig mött en människa som köpt en sån där fläskpressgrej och som tyckt att den är skön.
Har man bara lite fett att dölja så kan den ju vara skön, en liten putmage som skall bort.
Men om vi nu snackar om min badring så undrar jag, vart faan tar fettet vägen?

Kommentarer
Postat av: Nina

Man slätar ju bara ut det fattaruväll! Eller så trycker man upp det i hjärnan :o)

2011-07-26 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0