El Stockholmo

I dag skall vi bege oss till den Kungliga Hufvudstaden för att riktigt krama ur det göttaste ur den här semestern.
Vi kollade upp några restauranger i Gamla stan och fastnade för
Il Ristorante Da Papa Sisto

Lite härlig Italiensk mat blir ju väldigt Lady & Lufsen.
Men vi får se vad det blir för väder, om det blir en skön sommarkväll så kanske man inte går ner i ett källarvalv och sätter sig.

I morgon skall vi inte gå på stan, jag tänker inte vandra Drottninggatan upp och ner, nej jag vill sitta i en park eller ta en skärgårdsbåt någstans.
På kvällen kanske vi träffar Madde och Ted och går på Pub Ancor.
Avsluta kvällen med lite rock´n roll blir ju som pricken över i:et.

Vad skal jag ta med mig för kläder då? den ständiga frågan :P
Jag törs inte säga högt så att Jonny hör - Jag har inga kläder! för då får han spatt.
Hela klädkammaren där uppe är fylld från golv till tak med mina käder, varför blir det så?
Inga kläder, är känslan fastän jag har hur mycket som helst... men inget snyggt liksom :P
Det hjälper ju inte att man ser ut som sju rum och kök heller.
Fet fetare fetast.....ja, ja inte börja prata om det nu för då slutar det väl med att jag inte tänker åka till slut.
Man skall inte gå "dit" man inte vill vara, nej nu skall vi vara, nu skall vi vara glada :)
Dagens I-landsproblemisch!
Realy!?

Men först, allra först så skall Jonny åka i väg till Däcknissen och köpa nya sommardäck, våra har tydligen separerat!! Vad nu det betyder??
5500 kr mitt i semestern, tack för det Televerket!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0