Flurran??

Jag och Jonny gick först på bio och sedan hem till Knut.
Hans kompis karin var där och vi fyra gick sedan ut på först Rififi och åt och sedan till Magnussons.
Kl 21.30 gick jag och Jonny vidare till Flustret, men jag vet inte vad det är med det där stället alltså, jag får dåliga vibbar så fort jag kommer in dit.
Vakterna är inte trevliga, serveringspersonalen tyckte att eftersom vi inte skulle äta så var det nog bästa att vi gick upp på ballkongen.
Där uppe var alla borden bokade??, men vi satte oss ner vid ett ändå.
Inte ett enda bord var avtorkat fast det var så tidigt på kvällen, toaletterna luktade redan piss!!!
Efter ett tag så kom serveringspersonalen och sade åt oss att flytta, och ut kommer ett gäng som inte var en dag över tjugo, någon av dem (det är 25 på Flustret).
Alltså, har personalen bokat till kompisar? Är det ägarens son som fyller år?
Vi blev bara irriterade och det är alltid likadant på Flustret, översittarfasoner.
Jag vet inte varför jag går dit? eller jo, det vet jag ju....det finns ju inget annat ställe där man inte känner sig som mormor och morfar.
Kl 00.30 gick vi förbi "Skeppet" där Knut satt, hjälpte honom med hans ölkanna och sedan åkte vi hem.
I dag skall vi åka ut till vagnen, det skall bli skönt.

Men på Magnussons hade vi skoj :)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Flurran är Flurran...tacka vet jag Lingon. Avspänt och en skön blandning på folk, alla känner sig välkomna.

2011-07-24 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0