Hemlängtan

Ja, det är faktiskt så.
Jag sitter här i husvagnen och längtar hem till stan.
Ute är det en underbart skön sommarkväll men jag är mätt.
Mätt på sol och bad, hur konstigt är inte det då?
Hur ofta känner man så i slutet på sin semester?
I morgon kommer Ludde och vi stannar här en natt till för hans skull, för att det skall bli soligt i morgon och för att han skall få lite sol och bad den här sommaren.
Men på torsdag em flyttar vi hem, men inte för gott.
Nä, vi kommer tillbaks nästa helg när vi får besök av Nina och Tony.
Då hoppas vi på finväder.
Då har vi jobbat i en vecka och då kanske vi längtar efter lite sol och bad igen.
Men just nu är jag mätt, fullproppad av sol.
Hur knasigt är inte det då :)

Vi komma, vi komma från Pepparkakeland...

(klicka på bilderna så blir de större)


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som om semestern haft den effekt den ska för jag tror att man kan få för mycket av allt..även sol och bad även om det i sig är underbart .-) Jättefina bilder på er sötnosar! kram

2011-07-27 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0