I dag har vi väder...

I dag lyser solen med sin frånvaro minsann, bara för att syrran skall komma :(
Vi kan aldrig få visa vår husvagn från solsidan när de kommer.
Har vi tur så kan det skina upp till kvällen, kanske.
I dag skall jag göra ingenting mer än att förbereda middagen.
Annars hade jag tänkt att intaga ryggläge och läsa min nya bok.
Tre veckor på min semester har snart gått och det har gått i ett swosch!
Det är redan en hel vecka sedan vi var i Gävle på festival.
I går beställde vi hotell i Stockholm, vi skall avsluta vår semester med en weekend där.
Bara flanera runt och äta gott, kanske träffa Madde och Ted på lördagen och gå på  Pub Anchor?

(Klicka på bilden så kommer du till hemsidan)

Det blir nog en bra avslutning på semestern. Men före det så har jag två härliga veckor i husvagnen med mer sol och bad och gäster. Vi har haft ganska lite gäster här ute faktiskt. men som sagt det är ju två veckor kvar, vi hinner nog få gäster.

Nu skall jag fixa lite kaffe och frukost i förtältet, det blir nog till att sätta igång lite värme där ute i dag för det är inte mer än 17 grader i dag....Brrrr!

Veckans väderprognos här ute hos oss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0