Ny grill

Vår gamla gasolgrill sjunger nu på sista versen.
Vi köpte den i fjol men man får väl inte så sjysst kvalité för 800 spänn på rusta ;)
Jag hade iofs hoppats på att den skulle hålla den här säsongen ut men det verkar vara kört.
Vi har hela tiden varit inne på att köpa en gasolgrill till men så igår var vi hemma hos Johan och Victoria och de hade köpt sig en Weber klotgrill för kol och den verkade ju skitbra så nu velar jag.
Gasol vrs kol.
Vad skall vi köpa?
Vad tycker du?
Jag såg på Blocket att de säljer en begagnad webergrill I Järlåsa.
Man kanske skall ta å köpa den i morgon?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kol, alla dar i veckan!

2011-07-18 @ 22:27:51
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Kol kol kol!

2011-07-18 @ 23:49:16
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Nina

Det beror ju på hur brottom man harEen gasol går ju mycket snabbare både av och på.

Jag gillar gasol!

2011-07-19 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0