Sjuk Göbbe

Ja, Jonny blev sjuk han när vi kom i från festivalen i Gävle.
Förkyld och feber.
Inte roligt, varken för honom eller för mig.
Bara jag inte blir smittad för då blir jag tokig!
Jag läser och läser och läser ute på alltanen.
Nu är jag inne på min femte bok den här semestern.
UNDERDOG heter den., å den verkar bra.
Ozzy Osbournes självbiografi var sjukt rolig, jag garvade så jag grät här ute i gårkväll när jag låg på altanen och läste.
Campinggrannar kom och frågade vad det var som var så skoj :)
Jag hoppas att Jonny är piggare på torsdag för då hade vi tänkt åka in till stan och gå på uteservering.
Jag har slut på vin här ute kom jag på idag :O
Man har ju liksom inte varit så sugen på alkohol nu på ett par dagar men nu skulle det inte vara helt fel med ett glas till den nya boken i solen.
Fasen också!
Ja, ja vi har bira, det får bli en Innis`n Gun istället i solen.
Inte heller helt fel!
Jag tror nog att jag får ta en för mig själv för Jony ser inte helt pigg ut må jag säga.
Jäkla sjukling, trist!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hej! Tror du att du kan hitta mina sommarkläder som är i din källare? Skulle vara bra om dom var på campingen till på lördag när jag kommer...om du tror att det är möjligt!?

2011-07-12 @ 14:48:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0