Snart så...

...sticker vi upp till Gävle för att rocka häcken av oss i tre härliga dagar.
Vi kom på i går kväll att vi givetvis skulle ha åkt upp då.
Kommit dit i går em, checkat in, gått ut och ätit i Gävle, tagit sovmorgon, käkat hotellfrukost och sedan i sakta mak dragit oss mot festivalen :P
Är huvudet dumt så får kroppen lida!!
I stället så får vi idag kliva upp i ottan, hämta Madde i Uppsala, åka till Gävle och kanske få checka in på hotellet före kl 14.00, annars så får vi lämna grejerna i bilen och ta oss till festivalen snabbt som ögat för Evergrey börjar spela kl 13.00.
Snabba ryck!!
Men förväntningarna är höga på hela helgen.
Vi skall se så sjukt många band så vi kommer inte ha tid att festa ;)
Bla
Evergrey, CORROSION OF CONFORMITY, Papa Roach, The Darkness, Alice Cooper, Hardcore Superstar, Alien, Accept, Hammerfall, FKü, Scar Symetry mfl mfl.
Jag hoppas att jag har med mig bra kläder, jag hatar att frysa på festival....ja, att svettas med för den delen.
Vi måste ju ha med oss allt vi vill ha under dagen i en väska eftersom vi inte bor på campingen utan på hotell 4 km därifrån.
Man kan ju inte bara gå "hem" om man fryser eller svettas.
Men jag tror att jag har tänkt på allt, regn och sol och kyla. Men det är ju i mitten av Juli så sååå jäkla kallt kan det väl inte bli.
Jag bestämde mig för att ha mina Converse hela tiden för de är sjyssta att gå i och det gör inget om de blir blöta och skitiga för då slänger jag dem bara i tvättmaskinen när jag kommer hem.

Snart börjar festen!! Jag taggaaaaaar!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas ni får Kuuuul! Krama Nils från mej om ni springer på honom! :O)

2011-07-07 @ 08:48:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Frida

Guuuuud vad roooligt... rocka för oss också =) kram

2011-07-07 @ 21:26:48
URL: http://fridamunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0