Sommarparadis!

Jag kan inte fatta att vi är mitt i sommaren 2011 just nu.
Solen skiner nästan varje dag och det är varmt och skönt.
Jag badar och solar hela dagarna.
Jag fattar inte att inte alla som bor i lägenhet gör som jag och Jonny.
Köper en begagnad husvagn med förtält, ställer upp ekipaget på en camping brevid en sjö eller havet, bygger ett golv och vips så har man en sommarstuga för under hundra tusen (priset beror ju på hur dyr vagn man väljer att köpa).
Jag njuter, som du kanske har förstått vid det här laget.
Jag njuter av att kunna vara utomhus, sitta på morgonen och lyssna på fåglarna, sitta med huvudet i skuggan och benen i solen, av att kunna gå och doppa mig i sjön när jag blir för varm.
Jag njuter av att sitta på stranden på kvällen och se hur solen går ner bakom skogen.
Gör det här, ni som inte har tillgång till fin villaträdgård, jag tror att jag skule göra den här grejen även om jag hade det för detta är semester på ett helt annat plan än att vara hemmma med disk å tvätt å dammsugning.
Detta är sommar och jag är mitt upp i den nu i just mitt sommarparadis :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Det ser onekligen frestande ut....men vi har för mångar projekt som det är just nu...sen skulle jag nog aldrig få Pelle att "vara stilla" på ett å samma ställe hela sommaren.Jag skulle älska att göra som ni...skulle inte ha några problem med att bara vara.... Vi ränner bort vår semester...alltid!

2011-07-12 @ 10:32:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0