Sovmorgon!

Ja efter en veckas ledighet så hade jag i dag min första sovmorgon.
Jag vaknade kl 06.00 av att regnet slog mot husvagnstaket.
Skönt tänkte jag och somnade om.
Jag vaknade TREOCHENHALVTIMME senare av att jag blödde näsblod.
Var det straffet för att jag sov till 09.30?
Nu puttrar kaffet i förtältet och det har slutat att regna.
Molnen ligger som ett tjockt täcke på himmelen men det är jättevarmt!
Det känns som 25 grader minst.
Molnigt och varmt, också skönt semesterväder.
I dag skall jag börja läsa på min tredje bok, 3092 dagar av Natacha Kampusch.
Framåt kvällen får vi middagsbesök, Familjen Romppala plus Perra kommer på besök.
Hoppas att det inte hällregnar så att vi ändå kan sitta ute på altanen.
Jag önskar dig en skön dag i dag å grattis till alla er som går på semester idag.


Kommentarer
Postat av: Anita

Hälsa alla och ha så kul! :o)

2011-07-01 @ 11:04:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0