Stockholms weekend

Vilken härlig och rolig helg vi har haft i Stockholm.
I fredags gick vi i Gamla stan och käkade middag på Sallys.
Världens godaste pasta, jag kommer att längta efter den.
Men först så stannade vi på The Dubliner vid Hötorget och släckte törsten.
Jonny var turist och jag skämdes :)

Första kvällen avslutades på en uteservering på Drottninggatan.


Lördagen tillbringade vi på Djurgården.
Jag tog många fina bilder för att komma ihåg en av sommarens mysigaste dagar.



Vårt hotell låg nere vid Värtahamnen och vi bodde på tionde våningen.

Fjortisbilder varsågoda :)

Den ena flaska kostar 89 kr i minibaren och den andra 89 kr på bolaget.

I gårkväll gick vi till Hard Rock Café och käkade middag tillsammans med  Madde och Ted.
Sedan gick vi vidare på Pub Achor och festade hela natten.
Vi var sååå duktiga såå :)



I morse låg jag och spelade Angry Birds på hotellrummet innan vi begav oss hem till Uppsala igen.


Kul avslutning på semestern va?



Kommentarer
Postat av: Nina

Myys Snart kommer vi!!!!

2011-07-31 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0