Storm och myggbett

Jag tror att hela husvagnen skall släppa från marken och flyga i väg.
Det har blåst och stormat hela natten, har knappt fått en blund i ögonen.
Jag blev nästan förvånad när jag nyss tittade ut och  såg allt står på sin plats.
Tänk att vädret ka skifta så?
25 grader och sol till moln, storm och bara sexton grader. Brrrr.....
I dag måste vi hem till stan och proviantera åt killarna som kommer från Peace and Love.
Så det gör iofs inte så mycket att inte vädret är på topp, men i em får vi gäster hit ut, då vill man ju att solen skall lysa.
Ja, så är det vädret kan man inte göra något åt även fast mn skulle vilja.

Jag måste ha fått trettio myggbett inatt......fyfann vad det kliar!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ta en allergitablett så slutar det klia!

2011-07-03 @ 09:47:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0