Tre veckor kvar...

...på semestern.
Det känns ju inte helt fel.
Vi har inget planerat och det känns också bra.
Bara ta dagen som den kommer.
Just i dag är man ju lite sliten efter helgens bravader.
Jag somnade 23 igår och sov till 08.30 idag.
Det är inte ofta som jag sover över nio timmar inte.
I dag är det lite molnigt och det känns också skönt, värmen kan få vänta med att komma tills i morgon.
I dag vill jag bara läsa och kolla på film.
Mina ögon faller nästan i hop när jag sitter här och skriver, jag behöver kaffe och sedan en tupplur.
Ja, det är verkligen skönt med semester.
I dag skall jag försöka mig på att marinera räkor likadant som de som de serverade på O´Learys i Gävle när jag var där i fredags.
Fredrik som jobbar där sa att man skulle blanda, mynta, lime och sweet chilisås och låta räkorna ligga i det.
Jag vet inte om det funkar men jag skall prova i dag.
Jag skriver i kväll hur jag gjorde och om det blev gott ellet äckligt.
Ha en bra måndag och om du ser någon i dag utan ett leede , så ge honom/henne ditt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0