Velpotta!

I dag skulle det regna så vi hade bestämt oss för att Åka till Valbo för att handla klänning till mig.
Men vi vaknade upp till strålande sol, så inte ville vi åka till Gävla för att shoppa då inte.
Nu är det varmt men mulet, så vi kanske skulle ha åkt ändå? :P
I morgon kommer min kollega Maria hit för att hälsa på, det blir skoj.
Ludde vill komma ut men vi har inte bestämt oss om vi skall åka hem i morgonkväll eller på torsdag.
I morse stod det på väderprognosen att det skulle vara 25ºC och strålande sol på torsdag och då vill ju jag vara här ute i vagnen.
Men nu står det att det skall regna och då kan jag lika gärna åka hem i morgonkväll :P
Velpotta!
Nu vet jag inte om jag skall läsa eller spela Angry birds på telefonen ;)
Det är svåra beslut man måste ta när man är ledig.
Inte vet jag vad vi skall äta till middag heller...

På fredag skall vi i alla fall åka till Stockholm och det velar vi inte med :)

P.S Sorry att det tog sådan tid att komma med ett inlägg i dag men min dongel vill inte hålla sig uppkopplad, så jag har fått starta om datorn hundra ggr och NU äntligen funkar dongeln igen.
Det skall bli skönt att flytta hem igen, jag känner det nu :)



Kommentarer
Postat av: Maggan

JA! Jag vet att jag är internetberoende. Skall anmäla mig till AIA (Anonyma Internet Användare) till hösten ;)

2011-07-26 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0