AJ som f...n!

Jag skulle skynda mig ut ur sovrummet för jag var sen till att hämta Calle på bussen.
Slog tån i sängstolpen så nu kan jag knappt gå.
Jag gjorde precis samma sak förra året, veckan innan jag skulle gå på semester.
Mina kollegor kommer inte tro på mig.
Hur kan man göra samma dumma grej igen?
Just nu är tån bara lite svullen men det gör ondare och ondare.
Jag undrar om den kommer att vara svart i morgon?
Jag tror tammejtusan att det är samma tå som förra året också, som pricken över i:t liksom.

Detta är förra årets blå/svarta tå.

Kommentarer
Postat av: Anita

Meeeen...! Din stackare...! :O/

2011-06-17 @ 00:09:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0