Äntligen sol!!

Ja, solen skiner nu och det är 15 grader varmt.
Vi som har frusit....frysit....frusit....frysit??(hur säger man) i så många dagar.
Men i dag blir det shorts på.
Sol i dag och sol i morgon, regn på torsdag och sol/moln på fredag.
Jag undrar om Knut och Calle skall med till husvagnen till midsommar.
Det hade ju varit bra att veta innan jag handlar på onsdag:P
Ja, ja, det löser sig väl sa hon som sket i vasken.
Tisdag alltså!!
Det känns som torsdag.....minst!
Var det fullmåne i nat måntro?? för jag har knappt sovit en blund.
Jag har vaknat hela tiden och dessemellan så har jag drömt det ena konstigare än det andra.
Om blod och död.....usch!
Det var läskigt.
Men nu skiner solen som sagt var och det är dags för en ny dag, den andra i raden av fyra.......arbetsdagar alltså :)

Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

Källa: Nalle puh

Kommentarer
Postat av: Anita

....frusit...tror jag det heter...och jag har oxå sovit klent i natt!

2011-06-21 @ 10:35:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0