Biljäveln!

Jonny åkte till Israel i morse.
Vad tror du hände när jag satte mig i bilen 7.45 för att köra till jobbet?
Jo, biljäveln bråkade förståss.
Catalytic converter fault....Antipollution fault!!!
Hur f....n skall jag veta vad dessa felkoder betyder?
Jo, tack vare att det blev samma sak förra gånges som Jonny åkte utomlands!!
Den där bilen hatar mig.
Jag måste alltså byta tändspole....igen!!
Three down, three to go :P
Jag ringde verksta´n!
- Öhhh, jag har tid den 29 Juni...
- 29 Juni, skrek jag och ringde nästa....
- 3 Juli......
Å nästa.
-30 Juni....
Å nästa
- Inte före midsommar...
Å nästa.
Efter tio försök och tio bedrövelser så kände jag hur paniken steg.
Nej! ingen bil på flera veckor.
Till slut så ringde jag en Mekonomenverkstad på Kungsängsgatan.
- Asså, jag har inte tid i dag, men kom in med den i morgonbitti så fixar jag det där medan du väntar....
Å jag ba ....♥♥♥♥♥♥!!
Visserligen dubbelt så dyrt som Åhman & söner, men vad gör väl det om hundra år :)
BILJÄVEL!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Bilar ska bara fungera...så de så!

2011-06-15 @ 09:11:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0