♥Brölloppsdag♥

Ja, i dag har vi varit gifta i 21 år, jag och min man.
Läste i går att endast 11% av barnskötareförskollärare och friyidspedagoger skiljer sig.
Så det har väl med mitt yrke att göra då......att vi fortfarande är gifta, menar jag.
För inte kan det väl ha något med kärlek att göra.
Att vi har turen att kunna rida ut ur alla stormar tillsammans.
Att vi respekterar varandra och försöker att aldrig såra varandra.
Nää.....det klart det måste bero på att jag är barnskötare....eller? ;)
Skämt åsido, klart det inte alltid är en dans på rosor att vara i ett äktenskap, men i det stora hela så har nog jag och Jonny klarat oss bra.
Vi har fortfarande otroligt roligt tillsammans.
Han ser mig alltid och han försöker, försöker vara romantiskt.
Jag vet ärligt inte vad jag gör för Jonny för att visa min kärlek, men jag tror att jag stöttar och tror på honom.
Jag skulle aldrig drömma om att skämmas för honom eller inte tro på vad han gör.
Vi blir starka tillsammans, tror jag.
Nähä nä, nog med kärlekstrams ;)
I dag jobbar jag min sista dag innan semestern och här i Uppsala hällregnar det i dag :(
I dag blir det regnställ och stövlar på.
Ha en skön torsdag min kära bloggläsare.

Nioochenhalvtimmetillsemestern!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis å kram till er båda! <3 Härligt med semester!!

2011-06-23 @ 09:12:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Grattis kram från mej meeee :o)

2011-06-23 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0