Disco!!

I dag skall vi ha disco för alla femåringar.
Jag gjorde en playlist på Spotify i går.
Alla låtar är med ;) Popular, Lipstick, Manboy mfl mfl :)
Det är skoj att se, de dansar och käkar popcorn frenetiskt i en timme, sedan är alla nöjda.
"Mina" gullungar som blivit så stora och nu skall de de vidare till skolan.
Det är lite srgligt varje vår att ta adjö.
Men sånt är livet.
I dag när jag kommer hem så MÅSTE jag orka att röja lite här hemma.
Ta hand om den rena tvätten som ligger, dammsuga, slänga glas i återvinningen.
Ja, sånt som inte blir gjort när jag latar mig i husvagnen varje helg, helt enkelt.
Onsdag är det också redan.
Det känns som om vi hoppat över en dag, som om det var måndag och sedan direkt onsdag.
På fredag slutar jag 15.45, undrar om Ludde vill att vi gör något speciellt på skolavslutningen eller om vi "får" åka ut till husvagnen på en gång?
Jag skall snacka med  honom.
Han kanske vill dra ut med kompisar direkt...ja, vi får se, han får bestämma.
Nu måste jag steka mina ägg som en duktig flicka.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anita

Slutar Ludde 9:an eller...?

2011-06-08 @ 09:21:22
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0