Hej svejs!!

Jag försöker blogga från campingen men mina mmsinlägg verkar inte komma fram.
Ludde har varit här sedan i onsdagskväll så dongeln har varit upptagen :P
Nu har sönerna åkt hem och så då passar jag på att surfa en stund.
Jag behöver vila från solen några minuter.
I går var det blåsigt och kallt hela förmiddagen men det sprack vid 14-tiden och då fick vi en helt undebar kväll i solen.
Våra nya grannar verkar trevliga.
Jonny hjälpte dem att  bygga golv i går och som tack förhjälpen så blev han bjuden på god whiskey.
Vi satt uppe och snackade till sent på kvällen.
Jätteroligt att vi träffat trevliga människor här på campingen.
Nu märks det att sommaren kommit och e känns underbart skönt.
Fem dagar ledigt med en massa sol, kan man få det bättre??
I morgon kanske Knut kommer ut till oss, det vore trevligt.
Ja, jag vet som sagt inte varför inte mina mms kommer fram till bloggen.
Allt verkar vara struligt med min blogg just nu :(
Någon regnig dag så får jag återställa hela bloggen och börja om med en ny design eller så byter jag blogghotell.
Ha en skön helg.
Vi ses snart ;)

Tog kort på himmelen ovanför mig.......härlig sol och molnfri himmel :)


Min lilla mamma skulle ha fyllt 73 år idag!
Det är svårt att föreställa sig henne så gammal eftersom hon bara blev 49 år.
Grattis på födelsedagen mamma♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Mina mms kommer inte heller fram! Skitblogg!!! Jag har planterat och gjort fint på graven idag.....lilla mammsen å lilla pappsen å Lassegubben! <3

2011-06-03 @ 19:10:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar:

Tack Anita <3

2011-06-03 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0