Nu är det hett!

Ja, man skall ju inte klaga men....
Nu är det för jävla hett asså!
Vi har suttit på starnden hela dagen och jag ser ut som en nykokt kräfta, känner mig som en också.
Kl 15 var jag tvungen att sätta ig i bilen, sätta på ac:n och dra till Järlåsa för att handla.
I morgon skall det bli lika varmt men då kommer i alla fall jag att tillbringa dagen i skuggan.
Nu finns det ingenstans att sitta i skugga på vårt snygga soldäck.
Vi måste köpa ett parasoll som går att vinkla!!
Kolla in svettiga kräftan....


Kommentarer
Postat av: Anita

Har du med dej Aloe vera Gel nu då...perfekt att smörja solskador med. Det röda år borta till i morgon om du smörjer dej med det!

2011-06-28 @ 22:45:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0