Skönt

Jag har det skönt på min semester.
Det kunde väl inte ha börjat bättre med så underbart väder.
Nu läste jag att det vackra vädret skulle försvinna några dagar men inte gör det mig något.
Jag skall fortsätta att lata mig, läsa bra böcker och äta god mat.
På fredag och ev lördag så får vi gäster hit ut till husvagnen.
Roligt!
Jag njuter av varje ledig sekund och min semester är MIN semester.
Jag planerar inget och jag känner inga krav och måsten, precis så skönt som en semester skall vara.
Jo, jag har ju nästa helg planerad förståss.
Getaway Rock! here i come :)
Bara leka och ha roligt.
Bara vila och ha det skönt.
S*E*M*E*S*T*E*R
Vad skall du göra på din semester då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0