Snart helg :)

Bara en dag kvar nu sedan är det helg igen.
Bara en vecka kvar nu sedan semester :) :)
I morgon åker jag till svärföräldrarana i Dalarna.
Jag tänkte at wtf...kan lika gärna ligga på deras brygga och dricka G&T, som att sitta och häcka själv i husvagnen.
Jag sticker när jag slutar kl 17 i morgon.
Det tar ca 2½ tim att köra.
Hoppas att det blir fint väder så att jag kan få några timmar på bryggan.
Om det regnar så får jag väl sitta inne och läsa min braiga bok.
Det jag har mest ångest för är om det blir fint väder här hemma och regn i Dalarna för då kommer jag att sura :)
Jag vet inte vad som tagit åt mig, jag är helt nojjig över vädret.
Kollar säkert SMHI:s sida fem ggr/dag.
Ja! sol...
Nej! regn...
JA!!! Sol....
Så där håller jag på hela tiden.
Jag kommer vara helt slut när hösten kommer :)
Nu skall jag hämta sonen vid Gränby, han har åkt Eckerölinjen i dag ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Hälsa Gubben & Ammi! :O)

2011-06-17 @ 00:08:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0