Sommaren 2011

Ja, tänk va att sommaren är här nu.
Sommaren 2011.
Just nu är det kallt och grått men det gör inte så mycket för det är skönt ändå på något sätt.
Sommaren är här och den har bara börjat.
Lite synd om de som har semester nu är det ju förståss.
Min Callekille t ex.
Han har bara tre veckor och två av dem ser ut att regna bort :(
Sista semesterveckan är han på Peace&Love så vi får hoppas på sjysst väder då.
Jag som sagt njuter även fast inte solen gassar, njuter av att sommaren är här.
Sommaren 2011.
Jag känner på mig att det kommer att bli en bra sommar.
Ni som läser min blogg hela tiden vet ju att mitt nyårslöfte var att skapa mig ett bra år i år.
Hittils har det varit en bra vinter och en bra vår.
Därför tror jag att sommaren också kommer att bli bra.
Jag och Jonny skall vara tillsammans i husvagnen och bli bruna som pepparkakor.
Vi startar på torsdag när vi går på semester.
Vi rivstartar med en härlig midsommarhelg.
Märker ni vad jag affirmerar :)
Positiva tankar ger positiv energi.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hoppas oxå på en bra sommar....just nu är jag bara stressad överallt som måste göras innan jag går på semester den 16 juli!

2011-06-20 @ 09:05:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0