Sommarfest och APT

I dag har vi den årliga sommarfesten på "min" förskola.
Vi sjunger sommarsånger och tackar av de barn som snart skall sluta hos oss.
Familjerna har med sig pick nick som de äter ute i solen.
I dag vet jag inte riktigt hur det blir med solen, det står att regnet skall komma på eftermiddagen så det blir kanske till att äta inomhus precis som i fjol.
Efter sommarfesten så har vi våren sista APT (Arbetsplatsträff).
Det blir en gedigen arbetsdag i dag.
08.00-20.00
Jonny åkte till Israel i morse.
Han stannar där till på söndag, då han åker till Moldavien.
Han kommer tillbaks till Sverige nästa torsdag.
Då har jag bara en arbetsdag kvar, sedan är det semester.
Det känns som om min hjärna redan stämplat ut för jag glömmer en massa viktiga saker på jobbet hela tiden.
Nu skall jag försöka komma på något varmt och sommrigt att ta på mig eftersom solen tycks lysa med sin frånvaro i dag och tempen står på 13ºC ! Brrrr!
Sommar va?


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har 12 grader idag och inget regn....bättre än igår då det bara var typ 9 grader och ösregn!

2011-06-14 @ 10:04:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0