Tappat sugen?

Jag har tappat en massa läsare den senaste veckan.
Jag har gått ifrån över 100 st till 30(igår).
Jag har sagt att jag inte skall bry mig om hur många som läser eftersom jag skriver mest för min egen skull, men nu när jag tappat så många läsare på så kort tid så undrar jag givetvis varför?
Jag tycker själv att det blir svårare och svårare att skriva.
Kanske håller jag på att tappa skrivlusten men det är i så fall inte första gången.
Jag vet att jag får sånna här dippar ibland men de brukar gå över :)
Kanske har jag blivit tråkig att läsa?
Kanske skriver jag om samma saker hela tiden?
Jag vet inte?
Skall jag  bry mig om att jag tappat läsare eller inte?
Det är frågan.
Eller skall jag bara fortsätta och hoppas på att läsarna kommer tillbaks?
Spelar det någon roll om det är 30 eller 100 st som läser om att jag varit på mammografi eller kollar på en bild på min sons frukost?
Nä, inte egentligen va... men nyfiken blir jag likt förb...nat.....varför slutar 70 st att läsa samtidigt?
Har du någon bra teori?




P.S Fotograferingen gick bra idag...tror jag :) Fotografen var i allafall nöjd med min insats.
Om jag blev nöjd eller inte får jag se på medarbetardagarna när jag får se mig själv på storbild :P



Kommentarer
Postat av: Anita

Näääe bry dej inte över tappade läsare...det är sommar och varmt nu - folk har annat för sig än att läsa bloggar. Dom är ute i finvädret å spelar Kubb! :O)

2011-06-07 @ 21:51:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Bra väder ingen e hemma :-)

2011-06-08 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0