Utflykt & Fotografering

I dag skall jag gå på utflykt i det härliga vädret.
Vi skall gå med hela förskolans alla fem/sexåringar.
Ca 6 vuxna och 25 barn.
Alla har med sig egen matsäck, det kommer att bli jättemysigt.
I eftermiddag skall jag och Sofia gå och bli fotograferade och intervjuade till årets medarbetardagar.
Vi skall tydligen vara med på en powerpointpresentation som skall visas för alla medarbetare i hela kommunen.
Jag vet inte varför jag tackade ja?
Nu känns det lite nervöst.
Allrahelst för att jag ser ut som en tokfia i håret.
Jag har världens utväxt och slitet hår.
Jag har klipp och färgtid på torsdag :P
Dålig taiming!
Ja, ja.....shit happens.....nu måste jag sätta fart att fixa mig och packa matsäck.
Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får en fin dag! :O)

2011-06-07 @ 09:22:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0