Vaaaarmt!!!


Man ska ju inte klaga....meeen.....
Nu är det 30 grader i skuggan.
Ni som har varit i min lägenhet sommartid vet att om det är så varmt ute så är det minst 10 grader varmare inne hos mig.
Jag svettas!!
Jag har varit ute i värmen hela dagen och när jag kommer in så är det ännu varmare.
Man skall ju inte klaga...meeeen!!!
Jag och Jonny går runt i bara underkläderna här hemma helt röda och glansiga.
Sexigt va!?
Det skall tydligen vara lika varmt hela veckan :P
Om man kunde ligga vid en sjö och dricka rosé så skulle jag inte klaga...meeeen....
nu är det för jäkla hett.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja din lägenhet är ju vansinnigt varm...på sommaren! Vi har oxå väldigt varmt...på övervåningen!

2011-06-07 @ 21:48:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0