Det gick bra!

Fem timmar tog det att köra från Uppsala till Östersund.
Bra jobbat tycker jag.
Vi gjorde bara en kiss och tankpaus alldeles innan Sundsvall.
Jag hade med mig mat och fika i bilen och vi pratade massor hela vägen.
Vi lyssnade på musik och lekte "20 frågor".
Knut och Calle hoppade av hos Nils på Vickervägen, de skall på krogen med kusinerna i kväll.
De två yngsta gick till en kompis.
Syrran är på kurs i Sällsjön och mi svåger drog till stugan i Huså.
Jag sitter här i ett stort och tomt hus med min dator och ett glas vin.
Men det gör inget.
Jag skall snart gå och sussa inför en fullspäckad dag i morgon.
Jag vill hinna ner till Håkansta och sedan ner på stan innan jag åker hem till Cina och förbereder mig för den stora drabbningen.
Nostalgiafton på Marité :)
Jag tar med mig kameran i morgon så att jag kan fota vart jag än går.
Fem timmar upp!
Det gick ju bra det där :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Välkommen hem till mej då - vi ses i morgon! :O)

2011-03-25 @ 23:32:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0