♥Fredagsmys♥

Hade en dundrande huvudvärk i dag på jobbet.
"Smet" iväg några minuter tidigare för att handla.
När jag kom hem var huvudvärken som bortblåst :P
Märkligt?
Snacka om att längta hem :)
Nu har vi ätit grilla kyckling med parmesangratinerade tomater, ostbricka och gott rödtjut.
Nu skall jag titta på Arga snickaren.
Jag känner på mig att det kommer att bli en tidig kväll i kväll för mina ögon vil redan trilla ihop.
Kanske, bara kanske går jag och tränar i morgon.
Det var sjukt länge sedan.
Men först skall jag inta soffläge.
För första gången på två veckor så är jag godissugen.
Mmmm....smågodiiiiis!
Men som tur är så har jag inget sött hemma.
Jag får vispa mig en skål grädde så går nog sötsuget över.
"Mmmm....unexplained bacon" ;)
Ja, jag vet.....jag är lite svårtolkad just nu.
Trevlig lördagskväll på re rå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0