Fredagsmys!

Så är det äntligen fredag igen då.
Jag mår finfit.
Livet känns helt ok nu förutom mitt jävla knä då som trilskas, men jag tänker knappt på att jag har ont längre.
I dag slutar jag tidigt så jag hoppas att solen skiner i eftermiddag med för då skall jag ut och fota.
Jag tror att jag skall ta mig ner till Stadsparken och fotografera i eftermiddag.
Om Jonny kan sluta tidigt så går vi på bio kl 15.00 och kollar på Änglagård 3.
Egentigen så skulle jag vilja gå på after work på Flustret i em för "Smalare än Thord" spelar där i kväll.
Men vi skall ju ut i morgon så jag tror inte att jag orkar en tvådagars.
Dessutom så har jag sällan skoj på Flustret, bara med "Tjockisen" å han är ju inte här :(
Undrar när jag skall få tummen ur och åka och hälsa på honom då?
Kanske i April när Jonny är i Thailand i två helger?
(Vill du det då, Tjockis?)
Nu skall jag steka bräckt änka med skägg till frukost, ett gammalt pappauttryck :)






Kommentarer
Postat av: Simon

Du och jag på Flustret kan ju aldrig gå fel liksom=) Du till Örebro i April tycker jag låter som en toppen ide, vi får titta upp en helg som passar. Puss på dig och ha en riktigt härlig helg.

2011-03-04 @ 07:38:01
Postat av: Anita

Puss på dej Söstra mi! <3

2011-03-04 @ 08:43:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0