Grattis bloggen 4 år!!

I går för fyra år sedan så började jag blogga här på webblogg.se.
Sedan dess så har jag skrivit 4375 inlägg!!
Det är i genomsnitt 3 st inlägg per dag.
I börjar var jag så lycklig när jag såg att jag hade över fem läsare per dag.
Jag jublade en dag när statistiken visade 11 läsare på en dag!!
Nu har jag mellan 90-110 olika personer som loggar in och läser min blogg varje dag.
Flera gånger så har jag varit på väg att ge upp mitt skrivande men ni har alltid peppat mig att fortsätta.
Efter fyra år så känns det som om jag har skrivit om det mesta men ni tittar troget in och läser om min vardag och så länge som ni gör det så länge fortsätter jag nog att skriva också.
Ni läser om mitt onda knä och mina trasiga tänder, om alla festerna och mina semestrar.
Jag lever inget märkvärdigt liv men ni tycker tydligen att det är lite intressant att läsa om det i alla fall och det tackar jag för.
Jag bestämde mig för att år 2011 skulle bli ett bra år och än så länge så tycker jag att det har varit det.
Jag har varit på bra konserter, haft roliga besök och jag har varit på trevliga middagar.
På fredag åker jag "hem" till Östersund så häng gärna med mig på ett nytt år med min blogg.
Tack för att du läser ♥



Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis! :o)

2011-03-21 @ 18:16:33
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Grattis till dina 4 år! :O)

2011-03-21 @ 20:35:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0