LCHF

Ja, jag har börjat igen.
Jag måste göra något.
Ta bort kolhydrater och socker funkade ju bra förra gången så nu gör jag ett nytt försök.
Det är lättare att inte tjyväta godis om man får gå och ta sig en ostbit med smör inlindad i skinka :)
För er som inte vet vad LCHF betyder så är det Low Carb High Fat.
Alltså inga kolhydrater och mycker fett.
Energin man får i sig skall komma från proteiner och fett.
Det är en ganska lätt diet att följa så nu gör jag ett nytt försök.
Så här vill jag inte ha det längre.
Springa runt som värsta Heffaklumpen....nä nu skall här bli andra bullar....igen :P
Man kanske kan minska några kilo till sommaren i alla fall, om man har tur.

Kommentarer
Postat av: Helene

Men hur blir det då med "Halv åtta hos mig"?

2011-03-02 @ 19:17:04
Postat av: Maggan

Haha.....Heléne, om jag ska vara med där så äter jag allt som de bjuder på :) Jag lovar! :)

2011-03-02 @ 21:08:00
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Heja heja - jag kör oxå den dieten....nu igen! ;O)

2011-03-02 @ 21:41:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: maria

2011-03-03 @ 20:35:12
Postat av: maria

det handlar inte om tur utan envishet, kram o lycka till :)

2011-03-03 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0