Loppis!!!

Here i come.
Det blev lite senare än vad jag tänkt mig i natt, men nu är jag på benen och på G.
Erik Saade vann på melodifestivalen och det var tydligen helt rätt enligt mina två experter(Simon & Linda).
Nu skall jag bara få liv i mina två söner som skall följa med sin gamla mamma på loppis.
Det uppskattar jag verkligen eftersom det är en hel del att bära.
Knut fick jag muta med ädelostbiffar till middag :)
Jonny åker till Holland i eftermiddag så han "slipper" följa med, stackars han ;)
Nä, nu måste jag sätta fart.
Undrar vad jag skall äta till frukost när äggen är slut??


Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får sälja bra på Loppisen nu då! :O)

2011-03-13 @ 09:47:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0